Veelgestelde vragen

Kan ik de dag dat de automatische incasso geïncasseerd (26e van iedere maand) wordt aanpassen?

Helaas kan dit niet. Je kunt wel een aanvraag indienen om de betaling niet via automatische incasso te laten lopen. Dit raden wij echter niet aan, aangezien iedere betaling dan maandelijks handmatig doorgevoerd moet worden.

Meer weten? Lees het artikel

Gerelateerde vragen

Wanneer kan ik mijn maandelijkse voorschot aanpassen?

Je kan je voorschot aanpassen nadat je een volledige maand bij ons onder contract hebt gestaan. Bel gerust met onze klantenservice en wij passen het voor je aan!

Op welke datum wordt de automatische incasso afgeschreven?

Het bedrag wordt op de 26e van iedere maand automatisch van je rekening afgeschreven.

Zijn de inkoopprijzen altijd inzichtelijk?

Bij NextEnergy geloven wij dat inzicht in de prijzen een belangrijke sleutel is om mensen bewust te maken van zijn eigen mogelijkheden om hierop te anticiperen. NextEnergy toont de marktprijzen direct op de ontwikkelde app. Hierbij maken wij gebruik van de meest gangbare handelsbeurs voor energie, namelijk de EPEX spotprijzen voor elektriciteit en de EEX spotprijzen voor gas. Alle tarieven worden één-op-één doorbelast aan onze consument. Dit geldt voor de inkoopprijzen maar ook voor overige kosten zoals kosten voor de netbeheerder, belastingen en heffingen.